4 Ağustos 2012 Cumartesi

İFTAR YEMEĞİ 2012

Bu mütevazi iftar masasını eşimin abisi ve yengesi için hazırladım.
Sıcak havalarda çok fazla yemek tüketilmediği için çeşit sayısını az tuttum.
Bol limonlu ve naneli limonata bu yaz en favori içeceğimiz olduğu için o günde içecek olarak limonatayı tercih ettim.
Asitli içeceklere bu yıl iftar yemeklerimde neredeyse hiç yer vermedim.
Bu yılın popüler içeceği limonata oldu.

 
İftar yemeği için, bazı tarifleri ilk kez denediğim bir mönü oluşturdum. 
İFTAR YEMEĞİ MÖNÜSÜ;






Kıvırcık Salata

 
Tatlı Olarak; Kadayıflı Kekli Tatlı

Ve bol bol limonata : )                                      Limonata

"Afiyetle Kalın"

7 yorum:

  1. harika hepsi, hele limonata... :)

    YanıtlaSil
  2. Şu an çok susadığımı farkettim ve limonatada gözüm kaldı..

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel sofrada iftar yapacakların Allah oruçlarını kabul etsın,sofran bereketli olsun.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. Nefis lezzetlerle dolu iftar masanızın bereketi bol olsun.Yiyenlere afiyet şeker olsun.
    Senin de ellerine emeklerine sağlık arkadaşım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Mütevazi sofra bu ise oo diğerleri nasıl olurdu:-)
    yaz ramazanında meyve,içeçecek,dondurma gibi şeyler dışındakiler gitmiyor gerçekten,ellerine sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  6. Sofrada herşey çok nefis ama bamya ayrı bir güzel .

    tarifleri bekliyoruz.

    hayırlı Ramazanlar:))

    YanıtlaSil
  7. Her akşam böyle mi? Adres rica etsem :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...