25 Ağustos 2006 Cuma

ETLİ TAZE BARBUNYA

Hiç taze barbunya pişirir misiniz?
Daha önce ben hiç pişirmezdim.
Kış aylarında kuru barbunya pişirirdim.
Bir yerde yedim ve çok hoşuma gitti, bende pişirmeye başladım.
Mevsimi geçmeden sizde deneyin, gerçekten güzel oluyor.
Bu yemeğin resmini çekerken çok acelem vardı, bir kına gecesine gitmem gerekiyordu.
Ben gelinceye kadar yemeğin yerinde yeller esebilirdi.
Onun için hemen çekim yaptım, kınaya öyle gittim.
Şimdi bakıyorum da sağ üst köşeye turşu çok yakışırmış.
"Afiyetle Kalın"

ETLİ TAZE BARBUNYA;
Malzemeler
:
1 kilo taze barbunya, (kabuklarını temizleyince elinizde çok az kalabilir)
300 gram kuşbaşı et,
1 orta boy soğan,
1 yemek kaşığı biber salçası,
Tuz,sıvı yağ.
TARİFİ:
Etleri tencereye alın.
Suyunu salıp çekinceye kadar kavurun.
Biraz sıvı yağ ekleyip, soğanını doğrayın.
Soğan kavrulunca biber salçasını ekleyin.
Barbunyaları temizleyip, yıkayıp tencereye alın.
Tuzunu ve suyunu ilave edip, ağır ateşte pişirin.
"Afiyet Olsun"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...