18 Eylül 2007 Salı

BLOG OYUNU; SEVERİM

Diyalog yemekleri blogundan sevgili Süheyla, beni "severim" oyununa davet etti.
Ne yazayım, ben neyi seviyorum derken işte sevdiklerim, sevindiklerim.
Severim;
Ajda yada aida bardakla çay içmeyi severim. Aslında çayı çok severim, neyle içtiğim hiç mühim değil ama bardakta bana uygun olursa değmeyin keyfime.
*Resim Küçük Çamlıca'da çekilmiştir.
Severim;
Maviyi çok severim.
Kıyafet, ev dekorasyonu fark etmez, elim hemen maviye gider.
Oturma odası, yatak odası, banyo masmavi.
Aksesuarları, objeleri, eşyaları mutlaka oda rengine uysun diye mavi tonlarında alırım.
Bir gün eşim mor bir duvar saati almış gelmiş, hiç bir yere uymuyor.
Mavi olsa ben onu el üstünde tutmaz mıyım? Hemen birine hediye ettim, ertesi hafta mavi duvar saatim geldi.
Boya yaparken iki odayı Marshall'ın çok ferahlık veren pastel mavisi olan "çiğ damlası" isimli boyasıyla boyattık.
Severim;
E.R dizisini (nam-ı diğer: Acil Servis) çok severim. 
Hele Cumartesi günleri bir yere gitmediysek, kimse bize gelmediyse yalnız başıma oturup, telaşsız bir şekilde seyretmeyi çok severim.
Bu günlerde iftar koşuşturmasına denk geliyor ama nasıl olduysa gece 2 'de tekrarını vermeye başladılar.
Severim;
Ne alırsan 1 Ytl dükkanlarını, aslında çoğu şeyin fiyatı 1 Ytl değildir ama içerde dolaşmak yeni mallar gelmiş mi diye bakmayı çok severim.
Yemek takımlarında çok çeşit olan, hele tabakları tane hesabı satan dükkanları çok severim.
Değişik modelde yemek tabaklarıyla resim çekmek için bir modelin kasesini, yemek tabağını ve servis tabağını alırım.
Böylelikle bütün takımı almamış olurum ama evde biriken birbirinden farklı modelde ki tabakları ne siz sorun, ne ben söyleyeyim : )
Şimdi gelelim kimi sobelediğime;
Büyüleyen mutfak kokusundan; Esra,
Pembeli'den; Nazife,
Halenze'den; Özlem,
Ve Disal; Saliha,
Hadi bakalım şimdi sizin sevdiklerinizi bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...