14 Mart 2017 Salı

ÇAY MASASI-35

muhteremle afiyetle
Bugün sıcağı sıcağına bir çay masası paylaşıyorum.
Dün çaya misafirlerim vardı.
Kalabalık bir grup bekliyordum ama 5-6 kişilik eksikle 10 kişiydik.

5 çayı için salata tarifleri
Çay misafiri ağırlarken çeşit olarak 5 veya 6 çeşidi geçmemeye çalışıyorum ama söz konusu kalabalık bir misafirse fazladan yaptığım ürün hep salata çeşidi oluyor. 
Dün kalabalık misafir beklediğim için salata çeşitlerini bol tuttum.
İkisi yoğurtlu biri tavuklu 3 çeşit salata hazırladım.
Kış bitmek üzere olduğu için ıspanak tezgahlardan kalkmadan böreği ıspanaklı yapmaya karar verdim.
Poğaça olarak krem peynirli rulo poğaça yaptım.
Kurabiye olarak dondurma topu kurabiyesi, tatlı olarak da haşhaşa bulanarak hazırlanan sultan tatlısı hazırladım.
Sultan tatlısı biraz daha büyük hazırlanıp, üzerine yarım ceviz içi yerleştiriliyor.
Dün kalabalık olacağız diye biraz daha ufak yuvarladım ve üzerine ceviz sığmadığı için fındık içi yerleştirdim.
Bu tariflerin hepsini daha önce yayınladığım için hepsinin tarifini resminin altında ki linkte bulabilirsiniz.

akraba günü çay masası
 ÇAY MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz. 



 

akraba günü çay masası tarifleri
Erişteli kereviz salatasının süslemesini kerevizden kestiğim çiçeklerle yaptım.
Görüntüsü çok hoşuma gitti, keşke tarifi verirken yaptığım süslemeyi bu şekilde yapsaydım dedim.

dondurma kurabiye


akraba günü çay masası
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...