10 Nisan 2017 Pazartesi

KAHVALTI MASASI-61

muhteremle afiyetle
Bugün taze taze bir kahvaltı masası ile buradayım 😊
Bu masayı dün sabah hazırladım.
Menüde Lahmacun böreği, 3-2-1 poğaça, roka salatası, yumurtalı hodan, et kavurması, hintpare tatlısı ve kendi hazırladığım reçel çeşitleri vardı.
Börek olarak son dönemde severek hazırladığım lahmacun böreği yaptım.
Poğaça olarak 3-2-1 poğaça vardı, bol bol roka salatası hazırladım.
Bahar geldiği için tezgahlarda çeşit çeşit otlar bulunmaya başladı.
Biz Kastamonu'luyuz, Kastamonu'luların en sevdiği ve bildiği ot olan hodan (bilinen diğer isimleri ıspıt-zılbıt-kaldirik) otunu bulunca mutlaka alırız.
Bende tam mevsimindeyken mönüye yumurtalı hodanı dahil ettim.
Gelen misafirlerimin arasında şarküteri (salam-sucuk-sosis) yiyen olmadığı için et kavurmayı tercih ettim.
Daha önce hazırladığım reçel çeşitlerimde masada ki yerini aldı.


akraba kahvaltisi
Tatlı olarak ilk defa "Hintpare tatlısı" hazırladım.
Görüntüsü şekerpareye benzeyen tatlının tarifi blogda yoktu, kahvaltıdan sonra resimlerini çekerek tarifini yayınladım 😊

pazar kahvaltisi
KAHVALTI MASASI MÖNÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.    

kahvaltı için lahmacun böreği

kahvalti

yumurtalı ıspıt

kahvaltı sofrası

kahvalti masasi

zeytin tabağı
Zeytin çeşitleri

hindistan cevizli tatlı

Reçellerim;


"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...