Mevsimi geçmeden vermem gereken 2 çilekli cheesecake, birde enginar tarifim var.
Aslında her iki çizkeki de çok memnun olduğum aynı yöntem ve tarifle pişirdim, tek farkları çilekle farklı sunumlar yapmam oldu.
Bugün ilk çilekli cheesecake tarifimi vereyim, peşinden enginar tarifi, sonrasında yine farklı yöntemlerle süslenmiş 2. çilekli cheescake tarifi vereceğim.
Bugünkü çilekli cheesecake sunumunda çileği püre halinde hazırlayıp, üzerine döktüm.
Diğer tarifte çilekleri ortadan kesip, çizkekin üzerine yerleştirdim ve üzerine çilekli jöle dökerek çilekleri sabitledim.
Diğer Çilekli cheesecake tarifm 👉BURADA
Çilekle hazırladığım diğer tariflerim 👉BURADA
26 Mayıs 2014 Pazartesi
25 Mayıs 2014 Pazar
MİRAÇ KANDİLİMİZ KUTLU OLSUN!
Miraç Kandilimiz Mübarek olsun!
Rabbim bu güzel ve mübarek gecenin ve ayların hürmetine ülkemizi huzura ve barışa erdirsin.
Ülkemizin fenalığı için uğraşanlara fırsat vermesin.
Her türlü afetten ülkemizi korusun.
Rabbim herkesin dualarını kabul etsin, kimin gönlünde ne varsa gerçekleşme umudu versin.
(Amin)
Rabbim bu güzel ve mübarek gecenin ve ayların hürmetine ülkemizi huzura ve barışa erdirsin.
Ülkemizin fenalığı için uğraşanlara fırsat vermesin.
Her türlü afetten ülkemizi korusun.
Rabbim herkesin dualarını kabul etsin, kimin gönlünde ne varsa gerçekleşme umudu versin.
(Amin)
23 Mayıs 2014 Cuma
KAHVALTI MASASI-40
Geçen hafta sonu şehir dışından yatılı misafirlerim vardı.
Birde 5 aydır görmediğim ciğer parem oğlum geldi :)
3 gün boyunca akraba ziyaretleri, kısa İstanbul turları için evde durmadık desem yeridir.
"Bu trafikte İstanbul turu nasıl yapılır?" dediğinizi duyar gibiyim.
Biz gündüz trafiğin yoğun olduğu saatlerde ev ziyaretleri yaptık, gece 22'den sonra da geziye çıktık.
Birde Anadolu Yakası'nı gezi planımıza dahil etmediğimiz için köprü trafiğine girme derdimiz olmadı.
Bu gezilerimizden birisi Sultanahmet ve civarıydı, gece Sultanahmet çok daha güzel oluyor.
O gün Sultanahmet'te çektiğim gece resimleri burada
Misafirliğe de öğlen ve akşam yemeklerine gittik, Pazar günü kahvaltıya gittik.
Bizim evde sadece 2 sabah kahvaltısı, 1 gece kahvaltısı yaptık ve konaklamak için kullandık :)
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.
Birde 5 aydır görmediğim ciğer parem oğlum geldi :)
3 gün boyunca akraba ziyaretleri, kısa İstanbul turları için evde durmadık desem yeridir.
"Bu trafikte İstanbul turu nasıl yapılır?" dediğinizi duyar gibiyim.
Biz gündüz trafiğin yoğun olduğu saatlerde ev ziyaretleri yaptık, gece 22'den sonra da geziye çıktık.
Birde Anadolu Yakası'nı gezi planımıza dahil etmediğimiz için köprü trafiğine girme derdimiz olmadı.
Bu gezilerimizden birisi Sultanahmet ve civarıydı, gece Sultanahmet çok daha güzel oluyor.
O gün Sultanahmet'te çektiğim gece resimleri burada
Misafirliğe de öğlen ve akşam yemeklerine gittik, Pazar günü kahvaltıya gittik.
Bizim evde sadece 2 sabah kahvaltısı, 1 gece kahvaltısı yaptık ve konaklamak için kullandık :)
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.
Kavrulmuş Köy Biberi (Domatesli tarifi burada)
2- Kivi Reçeli
3- Gül Reçeli
4- Fındık Ezmesi
"Afiyetle Kalın"
20 Mayıs 2014 Salı
ÇİLEKLİ MUFFİN
Çilek mevsimi tamamen bitmeden çilekle yapılan en güzel tariflerden birisi olan çilekli muffin yapmaya ne dersiniz?
Çilekli muffini pişirdiğiniz zaman sade servis yapabilirsiniz, ben üzerini pamuk gibi krem şanti ile süslemeyi seviyorum.
"Afiyetle Kalın"
Çilekli muffini pişirdiğiniz zaman sade servis yapabilirsiniz, ben üzerini pamuk gibi krem şanti ile süslemeyi seviyorum.
"Afiyetle Kalın"
14 Mayıs 2014 Çarşamba
HÜZNÜN ADI SOMA
BAŞIN SAĞ OLSUN TÜRKİYE!
BEN BİR MADENCİYİM!
Ben bir madenciyim, bu vatanda,
İşim maden çıkarmak yedi kat yer altında,
Bu işte ekmek aslanın ağzında,
Eşimin, çocuklarımın gözü kapıda,
Bazen patlama olur maden ocağında,
Bütün ailelerin yüreği ağzında,
Ne yazık ki hepimizin kefeni sırtında!...
Muhterem Erdoğan / 21.05.2010
*Bu şiiri 2010 yılında Zonguldak'ta meydana gelen bir maden kazası sonrasında yazmıştım.
Ben bir madenciyim, bu vatanda,
İşim maden çıkarmak yedi kat yer altında,
Bu işte ekmek aslanın ağzında,
Eşimin, çocuklarımın gözü kapıda,
Bazen patlama olur maden ocağında,
Bütün ailelerin yüreği ağzında,
Ne yazık ki hepimizin kefeni sırtında!...
Muhterem Erdoğan / 21.05.2010
*Bu şiiri 2010 yılında Zonguldak'ta meydana gelen bir maden kazası sonrasında yazmıştım.
Dün
Manisa Soma'da meydana gelen maden kazası sonucu madende mahsur
kalan tüm maden işçilerini Rabbim sağ salim ailelerine kavuşturmayı nasip
etsin.
Hayatını kaybeden madencilerimize Allah'tan Rahmet, ailelerine sabırlar diliyorum.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

