6 Nisan 2010 Salı

LİMON JÖLELİ PUDİNG

YAMAN ETKİNLİK=JÖLELİ TATLILAR
Bu ay Yaman Etkinliğe Narince blogunun sahibi olan Necla Hanım ev sahipliği yapıyor.
Kolay gelsin dilekleri iletiyorum.
Jöle ile hazırladığım diğer tarifler için, bakınız;

Kirazlı Jöleli Puding

Böğürtlenli Tatlı

Vişneli Jöleli Tatlı

Narlı Jöleli Puding

"Afiyetle Kalın"
Jöle kullanırken neye dikkat edersiniz?
İlk zamanlar bu konuya dikkat etmiyordum, sonradan bitkisel olmayan jellerin içinde sığır jelatini olduğunu öğrendim.
Şimdi Dr.Oetker'de, Kenton'da % 100 bitkisel jel üretiyor.
Artık jellerin bitkisel olanını alıyorum.
LİMON JÖLELİ PUDİNG;
Malzemeler;
1 paket vanilyalı puding,
3,5 su bardağı süt,
3-4 limon dilimi,
1 paket %100 bitkisel limonlu jel,
Tarifi;
Jeli 2,5 çay bardağı kaynar su ile karıştırarak eritin.
Kupların yarısına kadar jöle doldurun.
Jöle donmadan önce içine bir tane limon dilimi ilave edin.
Kupları buzdolabına eyimli bir şekilde yerleştirin.
Jöle tamamen sertleşinceye kadar bekleyin.
Pudingi 3,5 su bardağı süt ile pişirin.
Kabuk tutmaması ve jöleyi eritmemesi için karıştırara karıştıra soğutun.
Kupların içinde ki sertleşen jölenin üzerine pudingi ilave edin.
Hazırladığınız tatlınızı buzdolabında biraz daha soğumaya bırakın.
Servisten önce kupun kenarına takacağınız çeyrek limon dilimi ve nane yaprakları ile tatlınızı süsleyin ve soğuk olarak servis yapın.
"Afiyet Olsun"

11 yorum:

  1. Muhterem hanımcığım ellerine sağlık görüntüsü yeter bende geçen gün evde jöle yapmak için epeyce uğraştım ama hazır jöle kıvamını tutturamadım vazgeçtim sonra senin de dediğin gibi bitkisel jöle var burada küçük paketlerde onlardan alıp yaptım bende etkinlik için hazırladım ama yoğunluktan hala paylaşamadım yakında inşaallah sevgileeer:)

    YanıtlaSil
  2. Görüntüsü harika ellerine sağlık canım...
    Geçen yıl senin yaptığın böğürtlenli tatlı hala gözümün önünden gitmiyor ne güzel görüntüydü öyle o mutlaka bir gün yapacağım :)
    Segiler.......

    YanıtlaSil
  3. sunum muhteşem olmuş ellerine sağlık kardeşim selamlar

    YanıtlaSil
  4. sunum muhteşem olmuş ellerine sağlık kardeşim selamlar

    YanıtlaSil
  5. Canım yine muhteşem bir sunum elleri
    ne sağlık kucak dolusu sevgiler öpü
    yorum...

    YanıtlaSil
  6. nefis bir görüntü ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ferahlatici serinletici bir görüntüsü var,yaz sicaklarinda soguk soguk iyi gider
    sunum her zamanki gibi 10 numara

    YanıtlaSil
  8. ellerğnize sağlık hem şık hem pratik çok güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  9. Jöle de böyle yapıyor insanı, renk renk duramıyoruz. Her tarifiniz başka güzel, ellerinize sağlık Muhterem Hanım. Katılımınız için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. aşçı17:04

    kenton haram bnce başka bir mark kullanın hanımlar..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...