13 Nisan 2016 Çarşamba

ÇAY MASASI-31

misafir menüsü
Bugün, geçen hafta gelen misafirlerim için hazırladığım masanın resimleri ile burdayım :)
Menü için ıspanaklı börek, yeni bir tarif olan krem peynirli, susamlı rulo poğaça, salatalıklı arpa şehriye salatası, fasulye diblesi, dondurma topu kurabiyesi ve tatlı olarak pileli, irmikli baklava hazırladım.
Çeşit olarak 5 çeşidi geçmemeye çalışıyorum ama söz konusu salata olursa 6. ürün mutlaka bir salata çeşidi oluyor.
O günde arpa şehriye salatası dışında yeni çıkmaya başlayan taze fasulyeden fasulye diblesi pişirdim.

Sadece hanımların olduğu çay veya kahvaltı masalarında kırmızı renkli ürünler kullanmayı seviyorum.

akraba günü menüsü
Bu arada misafirlerimi artık 10 kişilik yeni masamda ağırlıyorum, öncekinden daha uzun olan bu masa sayesinde kalabalık misafirlerimi daha rahat ağırlayabiliyorum.

akraba günü menüsü
ÇAY DAVETİ MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz. 





dondurma kaşığı kurabiyesi


"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...