11 Mayıs 2018 Cuma

KAHVALTI MASASI-66

Muhterem'le Afiyetle
Bugünkü bölümde,  akşam yemeği yazısında bahsettiğim, yatılı misafirlerime hazırladığım kahvaltı masasına ait resimler olacak.
Kahvaltıyı Kastamonu'dan gelen misafirlerim ve oğlum için hazırladım.
Kastamonu demek pastırma demek, oğlum gelirken Kastamonu pastırması getirmiş.
Bende pastırmayı paçanga böreği yaparak değerlendirdim.
Fırında patates hazırladım.
Domates-salatalık lezzetlenmeye başladığı için bol domates salatalıklı roka salatası hazırladım.
Eskiden roka salatasına beyaz peynir koyardım, daha sonra burgu peynir koymaya başladım.
Bu aralar top peynir koyuyorum, top peynirin daha çok yakıştığını düşünüyorum.
Peynir, zeytin çeşitleri ve kendi yaptığım reçellerle menüyü tamamladım.



kahvaltı tarifleri

Pazar aile kahvaltısı
KAHVALTI MASASI MÖNÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.

pastırmalı börek

kahvaltılık tarifler

kahvaltılık tarifler
 Reçellerim;





 
kahvaltı için salata önerisi

kahvaltılık peynir çeşitleri

kahvaltı resimleri
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...