29 Haziran 2019 Cumartesi

MUHTEREM'LE AFİYETLE 13 YAŞINDA!

Muhterem'le Afiyetle
Muhterem'le Afiyetle 13 yaşında🎉🎉🎉
Hep birlikte bir yılı daha bitirdik çok şükür.
29 Haziran 2006 tarihinde açtığım blogum Muhterem'le Afiyetle aralıksız yayın yaparak çok şükür 13. yılına girdi 😍😍😍
İlk yıllarımız güzel geri dönüşler, muhteşem tıklanma sayıları, sayısız yorumlarla dolu yıllardı.
Sosyal medya denen oluşum hayatımıza girdiği anda her yıl giderek düşen bir trafik olmaya başladı.
Sosyal medya (Instagram, Facebook, Pinterest, v.s) olmazsa olmazlardan oldu ama benim için blog dünyası her zaman ilk göz ağrısı olarak ilk sırada oldu.
Bu sebeple sosyal medya mecralarında çok aktif değilim.
Sosyal medyayı sadece bloglarımda yazdığım yazıları duyurmak için kullanıyorum.

yemek resimleri kolajı
Her yıl olduğu gibi bu yıldönümü içinde bir yıl içinde yayınladığım tariflerden seçerek bir kolaj oluşturdum.
Her yıl yazdığım gibi;
Rabbim ömür ve sağlık verdiği müddetçe,
bizim evde yemek piştiği sürece ben buradayım, beklerim efendim 😊
Hep beraber daha nice uzun yıllara İnşallah!
"Afiyetle Kalın"

4 yorum:

  1. Adsız16:44

    Sağlık ve huzurla nice yıllara Nefize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hep birlikte İnşaAllah :)

      Sil
  2. Hülya M.12:01

    Sağlıkla nice yıllara inşaallah... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülyacım,
      Hep birlikte İnşaAllah :)

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...