5 Ağustos 2020 Çarşamba

KAHVALTI MASASI 72-KÖYDE KAHVALTI (12)

Muhterem'le Afiyetle
Bu yıl Corona virüs sebebiyle buruk bir bayram geçirdik.
Ramazan Bayramında ki gibi sokağa çıkma yasağı yoktu ama yine büyüklerimizin ellerini öpmeden, büyük aile masalarında toplanmadan bir bayram geçirdik.
Ziyaretlerimizi sosyal mesafe kurallarına uyarak gerçekleştirdik.
Bayramı fırsat bilip, tatil beldelerine ve memleketlerine gidenler İnşaAllah kurallara uymuştur.
Dün akşam açıklanan vaka sayıları pek iyi görünmüyor ama İnşaAllah vaka sayısı daha fazla artmaz.


köy kahvaltısı
Kurban Bayramı sonrası ilk yayınım, bayramın 4. günü kendimiz için hazırladığım mütevazi kahvaltı masası olacak.
Biz 5 Haziran'dan beri köydeki evimizdeyiz, bayramı da burada geçirdik.
Bayramda, kardeşlerin yeğenlerin toplandığı büyük kahvaltı masası hazırlamadım.
Kendi çekirdek ailemizin yer aldığı küçük masalar hazırladım.
Kurban bayramı sonrası etle yapılan tariflerin menüsünde olduğu, 2 tane de yemek masası hazırladım.
Onların resimlerini de en kısa zamanda yayınlayacağım.
Bu kahvaltı için kıymalı tepsi böreği, patatesli yumurta ve semizotlu domates salatası hazırladım.
Bayram tatlısı olarak "Pileli, İrmikli Baklava" hazırlamıştım, o varken ayrıca reçel çeşitleri çıkarmadım.

kahvalti tarifleri
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak tarrifine ulaşabilirsiniz.

tepsi böreği

patatesli yumurta

Semizotlu, Domates Salatası

Kahvaltılıklar

perde tatlısı

kahvalti masasi
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...