11 Aralık 2018 Salı

AKŞAM YEMEĞİ-13

Muhterem'le Afiyetle
Soğuk ve yağışlı havaların iyice arttığı bugünlerde, Kastamonu Çatalzeytin'de ki evimizde Eylül ayında hazırladığım akşam yemeği masası ile içinizi ısıtmaya karar verdim 😊
Bu masayı hazırladığım gün köyde de hava yağmurlu ve serindi.
Masayı balkona kurmuştum ama yemeği yer yemez soğuk yüzünden içeriye geçmiş, çayımızı içeride içmiştik.



akşam yemeği önerileri
Menüyü oluştururken klasik tariflere yer verdim.
Çorba olarak, bol baharatlı Ezo gelin çorbası pişirdim.
O günler patlıcanın, bostanda bahçede yetiştiği günlerdi.
Ana yemek olarak karnıyarık hazırladım.
Karnıyarık ve pirinç pilavı ayrılmaz ikili olduğu için pirinç pilavı pişirdim.
Emine halamın her gelişinde getirdiği bahçe marulları ile karışık salata hazırladım.
İncirin en güzel zamanlarıydı, bize de bol bol incir geliyordu.
Tatlı hazırlamadım, onun yerine incir servis ettim.
Bu mevsimde taze incir resmi yayınladığım için üzgünüm 😔

akşam yemeği masası resimleri
AKŞAM YEMEĞİ MÖNÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.

ezo gelin çorbası resmi

domatesli kıvırcık salata resmi
Domatesli, Soğanlı Kıvırcık Salatası

karnıyarık resmi

pirinç pilavı resmi

siyah incir resmi
Taze İncir

köydeki evimiz
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...