19 Eylül 2012 Çarşamba

BOSTAN PATLICANI TARİFLERİ

Muhterem'le Afiyetle
Patlıcan tarifleri dosyasını hazırlarken, bostan patlıcanı ile hazırladığım tarifleri ayrıca yayınlamaya karar verdim.
Patlıcan tariflerim ve patlıcan hakkında ki bilgiler  👉BURADA
Bu tombik, sevimli patlıcan ile pek çok tarif hazırlayabilirsiniz, işte bir kaç örnek;

Bostan Patlıcanı

BOSTAN PATLICANI TARİFLERİ;
Patlıcan Burger, Muhterem'le Afiyetle'nin en çok kopyalanan resimlerinden birisine sahip.
Pek çok yerde tarifim olduğu gibi ya da sadece resimleri kullanılarak farklı tariflerde kullanıldı.
Ah şu emek hırsızlığından ne zaman kurtulacağız acaba?

bostan patlıcanı tarifleri

bostan patlıcanı tarifleri

7 yorum:

  1. ablacım harika bir geçit oldu yine:)
    nefis hepsi:) ellerine sağlık herbiri için:))

    YanıtlaSil
  2. tamda pazardan bostan patlıcan almıştım ki bu tarifleri gördüm.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Muuhteremciğim karpuz pastada kullandığın aparatın adr nedir ben aylardır arıyorum bulamadım veya nerden aldınız .Bu kaşığı özgür şefte kullanmıştı ona meil atmıştım cevap alamadım yardımlarınızı ve cevabınızı bekliyorum sevgiler

    Muuhteremciğim karpuz pastada kullandığın aparatın adr nedir ben aylardır arıyorum bulamadım veya nerden aldınız .Bu kaşığı özgür şefte kullanmıştı ona meil atmıştım cevap alamadım yardımlarınızı ve cevabınızı bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülten,
      Karpuz pastada kullandığım aparatın adı "parizyen kaşık" olarak geçiyor.
      Ben Eminönü'nden pasta malzemeleri satan dükkanlardan almıştım.

      Sil
  4. Hepsi de harika tarifler. Ellerinize ssaglik

    YanıtlaSil
  5. Bir patlıcan sever olarak bayıldım patlıcan dosyana canım:)ellerine emeklerine sağlık.
    öperim seni...

    YanıtlaSil
  6. çok tşlk ederim hayatım bu hafta sonu ist gideceğim mutlaka giderim zaten her gittiğimde mutlaka uğrar bir takım eksiklerimi ve yenilikli malzemeleri alırım sevgiyle kal

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...