16 Mart 2013 Cumartesi

ÇAY DAVETİ-20

Muhterem'le Afiyetle
Bugün, geçenlerde ağırladığım misafirlerim için hazırladığım çay menüsünü paylaşmak istiyorum.
Bu tarz menüleri paylaşmakta ki amacım, misafir için hazırlayacağınız menü için bir fikir vermek.
Bazen kendimde misafirim geleceği zaman "çay davetleri" kategorisinde ki menülerime göz gezdirip, ne yapacağıma karar veriyorum.
Bu menüde kurabiye yerine muzlu bonbon hazırladım, tatlı olarak galeta unlu tatlıyı hazırladım.
Uzun bir aradan sonra patatesli börek yaptım, şerit poğaça ve salata olarak herkesin severek yediği şehriye salatası hazırladım.
Türk Kahvesi ile günü tamamladık.




çay masası tarifleri
ÇAY DAVETİ MENÜSÜ;




Tatlılar;

Galeta Unlu Tatlı

Muzlu Bonbon

Kuru Kahveci Mehmet Efendi Mahdumları
Türk Kahvesi

"Afiyetle Kalın"

10 yorum:

  1. Adsız14:03

    Muhterem hanim merhaba
    Ben aysun yaptiklarinizi yakindan takip ediyorum en kisa zamanda ben blog dunyasina katilmak istiyorum bunun icin hazirlik yapiyorum.
    Kahvenin yanindaki bardaklardan ben de yeni aldim sizde de aynilarini gorunce yorum yazmak istedim;)) Hersey harika gozukuyorr elinize saglikk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aysun,
      Şimdiden açacağın blog Hayırlı olsun, kolay gelsin.
      Bu işin içine girince insanın gözü hep değişik aksesuarlarda, tabaklarda ve bardaklarda oluyor.

      Sil
  2. menü süper. hemen mutfağa koşasım geldi valla. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık menü nefis sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi bir harika olmuş üzerine birde kahve ooh mis eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık. "Bazen onu yapsam, yoksa bunu mu?" diye kararsız kalırız. Bu post gayet toparlayıcı olmuş.:) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık nefis bir tabak,davete katılanlar çok şanslı anlaşılan.Yiyenlere afiyet şifa olsun bizlere fikir olsun:))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canım mmmm çayı aldım eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. Demek çay sofraları, davet sofralarından tiyolar alıyorsunuz.Ben dikkat ettiyseniz bu tür masalara hiç girmek istemedim.Sanki gösteriş yapıyormuşum gibi geldi nedense. bu taraftan hiç bakmadım,tabi bu benim düşüncem madem faydalı oluyor bundan sonra bende paylaşım yapayım bari.
    Ellerine ve yüreğine sağlık hepsi harika ve belli özenle hazırlanmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gösteriş değil, çay misafiri ağırlayacak olanlara menü fikirleri vermiş oluyoruz.
      Salatasından, tatlısına, tuzlusuna kadar tam bir menü olduğu için faydalı olduğunu düşünüyorum.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...