10 Şubat 2020 Pazartesi

KAHVALTI MASASI-71

Muhterem'le Afiyetle
Bu aralar önce Elazığ depremi, ardından Van'da ki çığ faciası, ayrıca İdlib'de şehit olan askerlerimiz  varken bloga yazı yazmak hiç içimden gelmedi.
Son günlerde yaşanan bu olaylarda hayatını kaybedenlere Allah'tan Rahmet, yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.
Ateş düştüğü yeri yakıyor, bizler bir şekilde hayatımıza devam ediyoruz. 
Yeni bir yazı eklemeyeli 10 gün olmuş.
Bu kısa aranın ardından ilk yazı konumuz geçtiğimiz haftalarda hazırladığım kahvaltı masası olacak.


Turkish breakfast
Kahvaltı için menü oluştururken, gelen misafirlerimiz şarküteri ürünleri yemediği için o tarz ürünlere yer vermedim.
Çok sayıda reçel ve marmelat çeşidim olduğu için ayrıca tatlı veya kurabiye hazırlamadım.
Börek olarak herkesin severek yediği ıspanaklı börek hazırladım.
Salata olarak bol bol roka salatası hazırladım.
Tam mevsimi olduğu için yumurtalı pırasa pişirdim.
Ayrıca, geçtiğimiz günlerde tarifini verdiğim, bu tarz kahvaltı masaları için kurtarıcı bir tarif olan kuru domatesli yeşil zeytin kavurması yaptım.
Şarküteri olmadığı için et kavurması hazırladım.

kahvaltı için menü önerisi
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tarife ulaşabilirsiniz.

kahvaltı için börek tarifi

kahvaltılık tarif

kahvaltı için salata tarifi

kahvaltilik tarif

kahvaltı tarifleri

kahvaltı masası resimleri
Zeytin Çeşitleri

ev yapımı reçel çeşitleri
Hepsi ev yapımı olan reçel ve marmelat çeşitlerim;

1- Greyfurt Kabuğu Reçeli

2- Vişne Reçeli

3- Sarı Kiraz Reçeli

4- Kızılcık Marmelatı

5- Çikolatalı Süt Reçeli

6- Kuşburnu Marmelatı (Kuşburnu marmelatını annem yaptı)

akraba kahvaltısı
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...