23 Ekim 2010 Cumartesi

TEŞEKKÜRLER...

Bu hafta ne yazık ki internete fazla giremedim.
2 gün önce bloguma girdiğimde ise beni büyük bir sürpriz bekliyordu.
En eski blogcu arkadaşlarımdan olan Lama Mutfakta benim kendisine şiir olarak yazdığım yorumları bir yazı altında toplamış ve yayınlamış.
Bakınız; Lama'ya özel, en güzel şiirler!
Üstelik üşenmeden hangi şiiri hangi yazısı için yazdığımı anlatacak, link verecek kadar uğraşmış.
Açıkçası yazıyı ağzım kulaklarımda büyük bir mutlulukla ama aynı zamanda biraz mahçup bir şekilde okudum.
Sağolsun bu yazı sayesinde yazdığım şiirler arşivde kaybolmak yerine bir yazıda toplanıp, bir arada oldular.
Yazdıklarıma şiir desekte çok ciddi şeyler değil.
Hani daha çok eğlencelik, çerezlik dörtlükler : )
Aslında şiir denemeyecek kadar basitler ama uyumlu oldukları için biraz etki bırakıyor.
Şiir benim için oturup, düşünülerek yazılan değil, anlık olan bir şey.

Son dönemde, olaylar karşısında aklıma gelen şiirleri Sessiz Kalamam blogumda yayınlıyorum.
Bu güzel jestin için Lama sana çok teşekkür ediyorum : )

Bu arada;
"Şifalı Yemekler" blogundan Fuat Bey beni ve 15 arkadaşımızı "One Lovely Blog Award" ödülüne layık görmüş, çok teşekkür ederim.
Bende aynı ödülü tüm blog yazarı arkadaşlarıma hediye ediyorum.
"Afiyetle Kalın"

5 yorum:

  1. Canım benim iyiki dostlarımız var çok
    öpüyor mutlu hafta sonları diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Asil ben tesekkur ederim canim,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. demekki neymis: nete sik sik girmek lazimmis ki daha cok sevinesin :))

    YanıtlaSil
  4. selam Muhterem ciğim Lama arkadaşımız çok ince bir davranış sergilemiş sende belliki çok mutlu olmuşsun şimdi değil ama bir ara şiirlerini okumak isterim canım hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  5. Maşallah ablacım,ne güzel,hatırlayanların,dostların,arkadaşların..Çok hoş bir duygu olsa gerek..Rabbim sevdiklerini daim etsin hayatında..Mutlu haftasonları diliyorum..sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...