5 Mart 2019 Salı

AKŞAM YEMEĞİ-15

Muhterem'le Afiyetle
Bugün sömestr tatilinde ailem için hazırladığım akşam yemeği masasının resimlerini paylaşacağım.
Akşam yemeği resimlerini çekmenin en sıkıntılı tarafı, o saatlerde gün ışığı olmadığı için yetersiz ışıkta resim çekmek.
Flaş kullandığınız zaman yüzeyde ki her şeyde aşırı parlama olduğu için ben sevmiyorum.
Salonda bulunan bütün lambaları açarak resimleri çekmeye çalışıyorum.
Akşam yemeğinin menüsünden bahsedecek olursam;
Çorba olarak abim, yengem, yeğenlerim ve eşimin çok sevdiği Paça çorbası pişirdim.
Paça yemeyenler için kırmızı mercimek çorbası hazırladım.
Sebze yemeği olarak, haşlanmış lahana yaprakları yufka gibi kullanılarak hazırlanan "Lahana Böreği" hazırladım.
Geçen yıl aynı grup için Lahana Bohçası yapmıştım, bu yıl lahana böreği yapmaya karar verdim.
Geçen yılın sömestr tatili yemeği 👉BURADA
Börek olarak mevsim sebzelerinden olan ıspanakla börek yaptım.
Yoğurtlu salata olarak kabak salatası, ayrıca klasik kıvırcık salata hazırladım.
Pirinç pilavı ve et kavurma ile yemek menüsünü tamamladım.
Tabii ki tatlısız yemek olmaz, hele aile yemeklerinde çay, tatlı ile servis edilir.


akşam yemeği önerileri
Tatlı olarak, bu kış çok severek hazırladığım Portakallı Revani hazırladım.
Revaniyi servis yaparken her dilimin üzerine birer dilim olmak üzere, kendi yaptığım portakal cipslerinden yerleştirdim.

dinner pictures
AKŞAM YEMEĞİ MENÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak tariflerine ulaşabilirsiniz.

Yemekler;


Paça içmeyenler için; Kırmızı Mercimek Çorbası 




Masada bulunanlar;
ıspanaklı börek

lahana graten

yoğurtlu kabak salatası
Salatalar;


Havuç, turp, mor lahana, taze soğanlı, kıvırcık salata

portakal cipsi
Tatlı olarak;


dinner recipes
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...