1 Ekim 2020 Perşembe

AKŞAM YEMEĞİ-20

Bu sene Koronavirüs yüzünden sıkıntılı bir kış ve bahar geçirdik.
Seyahat yasağı ve sık sık sokağa çıkma yasağı olduğu için evlerimizden ayrılamadık.
Haziran ayında seyahat yasakları kalktığı anda pek çok kişi gibi bizde memleketimize gittik.
Bütün kış, hapis gibi geçen günlerden sonra Kastamonu'nun yemyeşil doğası bizi kendimize getirdi.
İlk ay hiç misafir ağırlamadık, kendi çekirdek ailemiz için yemek hazırladım.
Bu sezon yayınladığım yemek masası resimleri, hep bizim için hazırladığım masalardan oluştu.
Tabii sonrasında, özellikle Kurban Bayramından sonra misafirlikler başladı.
Biz yine fazla bir yere gitmedik ama gelmek isteyene "Hayır" diyemedik. 
Bizim gittiğimiz günlerde Kastamonu'da virüs vakaları daha az olduğu için içimiz biraz daha rahattı.
Misafir masalarımı sosyal mesafe kurallarına uygun bir şekilde hazırladım, yakında o masaların resimlerini de yayınlayacağım.

Kastamonu manzara

Gelelim bugünkü masanın ayrıntılarına;
Bu mütevazi yemek masalarının en sevdiğim tarafı menüsünde özgür olmam.
Misafire hazırladığınız menülerde "acaba bunu yerler mi? acaba bu onun damak tadına uyar mı?" gibi pek çok engel yüzünden belli başlı tariflerin dışına çıkamıyorsunuz.
Kendimize hazırladığım bu masalarda menüyü istediğim gibi hazırlayabiliyorum.
Yaz aylarında akşam yemeklerinde çorba tercih edilmediği için çorba pişirmedim.
Çok severek yediğimiz yoğurtlu patlıcan kavurması, yine benim en sevdiğim pilav olan domatesli pilav ve kıvırcık salata hazırladım.
Meyve olarak karpuzumuz vardı.
Tatlı olarak Kızılcıklı Yulaf Ezmesi vardı ama aşağıda da anlattım resim çekerken masaya koymayı unutmuşum.

Rainbow

O gün, sabah günlük güneşlik bir havaya uyandık, daha sonra yağmur yağdı, sonrasında güneş çıkınca rengarenk bir gökkuşağı ortaya çıktı😍.

Yaz masası

AKŞAM YEMEĞİ MENÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak tarifine ulaşabilirsiniz.

yoğurtlu patlıcan

domatesli pilav

Kıvırcık Salata

Karpuz

O gün öğlen saatlerinde Kızılcık ile yulaf ezmeli sağlıklı bir tatlı hazırladım, resimlerini çektim, dinlenmesi için buzdolabına yerleştirdim.
Yemekleri pişirdim, masayı kurdum, resimleri çekerken aklıma buzdolabında ki tatlı hiç gelmedi.
Tatlı, bu yüzden masanın genel resimlerinde görünmüyor. 
Bu resimler öğlende tatlıyı hazırladığım sırada çektiğim resimler.

"Afiyetle Kalın"

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...