28 Şubat 2013 Perşembe

AKŞAM YEMEĞİ

 
Akşam yemeğinde misafir ağırladığım zaman hiç resmini çekemiyorum.
Arşivime bakıyorum da sadece iftar yemeklerinin bazısının resmini çekip, yayınlamışım.
Keşke ayrıca bir yemek odam olsaydı da ben masanın resimlerini çektikten sonra misafirlerimi masaya alsaydım.
Ya da çekinmeden misafirlerimin yanında resim çekebilseydim : (
Bugün resimlerini yayınladığım masayı 30 Aralık'ta hazırladım, misafirlerim biraz geciktiği için resimlerini çekebildim.
Pazar akşamı yine yemekte misafirim vardı ama hiç resim çekemedim : (
Ne diyelim sağlık olsun, bende kahvaltı masalarının resmini çekip, paylaşmaya devam ederim.

AKŞAM YEMEĞİ MENÜSÜ;

Yeşil Mercimek Çorbası

Pirinç Pilavı  

Yoğurt Soslu Tavuk Baget

Tatlı: Kabak Tatlısı



 Kıvırcık Salata

"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

  1. Ben kimseye aldırış etmeden çeksem bile eğer ne yaptığımı bilmeyen misafirlerse geriliyorum ve sonradan baktığımda fotoğrafların hiç birini beğenmiyorum :)

    Aman sağlık olsun napalım:)

    Ellerine emeklerine sağlık canım.Herşey enfes görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Adsız21:51

    Ellerinize sağlık.YEMEK sofralarını göremesekde kahvaltı sofralarını bekliyoruz

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...