17 Şubat 2019 Pazar

KAHVALTI MASASI-69

Muhterem'le Afiyetle
Bu aralar misafir açısından yoğun günlerdeyim.
Misafirlerimi akşam çayı, akşam yemeği, kahvaltı ve gündüz çayında ağırladım.
Bazısının resimlerini çekemedim ama sizi önümüzde ki günlerde yemek ve çay masası resimleri bekliyor.
Bu kahvaltı masasını geçen Pazar günü eşimin aile büyüklerine ve yeğenlerine hazırladım.
Mönüyü hazırlarken misafirlerin tercihlerine dikkat ederek, şarküteri ürünü almadım.
Şarküteri ürünü yerine et kavurması hazırladım.
Mevsim sebzelerinden olan ıspanakla börek hazırladım.
Yine mevsim sebzelerinden pırasayı yumurtalı olarak hazırladım.
Kışın domates salatalık almıyorum, bol bol roka ile salata hazırlıyorum.
Domates kullanacaksam cherry domates alıyorum.
Peynir, zeytin çeşitleri ile tuzluları tamamladım.
 

kahvaltı menüsü
Yukarıda bahsetmiştim, bu aralar sık sık misafirim vardı, her misafire tatlı hazırladım.
Fakat misafirlikler üst üste olunca artan tatlı büyük sıkıntı oluyor.
Üstelik bu kahvaltıdan 1 gün sonra çaya misafirim gelecekti, onlar içinde tatlı hazırlayacaktım.
Bu yüzden kahvaltı için tatlı hazırlamadım.
Ama siyez unu kullanarak sağlıklı, tahinli kurabiye hazırladım.
Artan tatlı sıkıntı oluyor ama kurabiye artınca uzun süre muhafaza edebiliyorsunuz.

akraba kahvaltısı
Kendi yaptığım reçel ve marmelatlar da kaymakla birlikte masada ki yerini aldı.

breakfast
KAHVALTI MASASI MÖNÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tarife ulaşabilirsiniz.



kahvaltı için salata

kahvaltı için menü fikirleri

ızgara zeytin
Zeytin çeşitleri


Reçellerim;





5- Kaymak
kahvaltı masası resmi
"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

  1. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim Furkan Bey,
      En kısa zamanda bende sizin sayfanızı ziyaret edeceğim.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...