28 Temmuz 2018 Cumartesi

ÇAY MASASI-37

Muhterem'le Afiyetle
Uzun zamandır çay masası resmi paylaşmıyordum.
Bu masayı geçen Cumartesi günü hazırladım.
Misafirlerim ablam, yeğenim, kızım ve yengemdi.
Çay masası için hazırladığım mönüden bahsedecek olursam;
Mönüyü oluştururken aklımda tek bir şey vardı, fırında pişecek tariflere fazla yer vermemek.
Hava aşırı sıcakken, mutfak bütün gün güneş altındayken, üstüne birde fırını çalıştırmak istemedim.
Yaz tatili için İstanbul'a gelen kızım, kurabiyeyi bir gün önceden yapıp pişirdi.
Ertesi gün fırında sadece börek pişirdim.
Diğer tarifleri ocakta pişen tariflerden oluşturdum.


çay masası resimleri
Böreği, hafif olduğu için peynirli yaptım.
Uzun zamandır canım etli biber dolması çekiyordu, hem misafirlerim için hemde kendim için etli biber dolması hazırladım.
Hava çok sıcak olduğu için yoğurtlu bir salataya yer vermek istedim, bunun için Buğday cacığı tarifinde karar kıldım.
Poğaça gibi bir hamur işi yapmak yerine tavuklu tel şehriye salatası hazırladım.
Kurabiye olarak ablamın çok sevdiği Dondurma topu kurabiyeyi seçtim.
Tatlı olarak da sütlü bir tatlı olan küp kek pastası yaptım.

çay masası resimleri
ÇAY MASASI MÖNÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.

çay masası için börek tarifi

çay masası için salata tarifi

çay masası için yoğurtlu salata tarifi

çay misafiri için dolma önerisi

çay masası için kurabiye tarifi

Çay masası için tatlı tarifi

akraba günü çay masası
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...